25 thoughts on “life is a struggle and pain z-ro

  1. Yeah man, I used to take care of the 300 at Bam’s on Griggs….Ro is a
    reall dude, man….good people. He comes real and that connects where all
    that other shit will eventually just fade away…..how old is this song?
    9…10 years…still jammin.

  2. Feeling this right now with my situation..zro realist tru to his people Nd
    music.. TEXAS standup

  3. MAyNNE. WhOEVER fUCkiNq TAlkiNq ShiT AbOUT Z-RO yALL NEEd 2 ShUT ThE fUCk
    UP..dAMN i iMAqiNE SOMEbODy COMiNq dOWN hERE 2 ThE h-TOWN & START SET
    TRiPPEN ON Z-RO yALL ASSE’S bE DEAd. bEST RAPPER DON’t fUCkiNq hATE. NUMbER
    1 fAN!

  4. @LALOVER1994 lmao!!!!! where the hell u from cus u dont sound mexican
    hahaha hijo de la gran puta serote voj ya tu sabe!!!!!! hahaha pinche
    piruja u know u wanna holla at me 🙂

  5. THIS NIGGAH IS THE REALIST NIGGAH THAT HAS CAME THIS IS MY SHIT!! CAUSE
    LIFE IS REALLY A STRUGGLE WHEN YOUR ALONE

  6. high schools days when i had beef with half da school !And thats why im
    doing better than all yall bitch ass niggas ! thanks too z-ro !

Leave a Reply